موقع الرئيس محمد حسنى مبارك
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

موقع الرئيس محمد حسنى مبارك

الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

فيديو : بعنوان...: انا ليا الشرف انى واحد من ال10 اللى بيحبو الريس.......جامد جدا بجد

كاتب الموضوعرسالة
MubarakTV
Admin
MubarakTV

الدوله : مصر

فيديو : بعنوان...: انا ليا الشرف انى واحد من ال10 اللى بيحبو الريس.......جامد جدا بجد Empty
مُساهمةموضوع: فيديو : بعنوان...: انا ليا الشرف انى واحد من ال10 اللى بيحبو الريس.......جامد جدا بجد   فيديو : بعنوان...: انا ليا الشرف انى واحد من ال10 اللى بيحبو الريس.......جامد جدا بجد Emptyالخميس سبتمبر 15, 2011 3:42 pm

فيديو : بعنوان...: انا ليا الشرف انى واحد من ال10 اللى بيحبو الريس.......جامد جدا بجد 25303110

بعد ظهور ادمن صفحه انا اسف ياريس مع اعضاء حركه 6 ابريل على قناه المحور مع معتز الدمرداش

قال عضو حركه 6 ابريل لابناء مبارك ( انا أسف ياريس) قالهم انتوا 10 بس اللى بتحبوه

وهذا هو الرد على ما قاله عضو حركه 6 ابريل

https://mubaraktv.yoo7.com

فيديو : بعنوان...: انا ليا الشرف انى واحد من ال10 اللى بيحبو الريس.......جامد جدا بجد
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» جامعة برلين تمنح سوزان مبارك ميدالية الشرف قرينه الرئيس محمد حسنى مبارك فى 2010
»  الرئيس مبارك بعد تنحيه يتم تعريفه على قناه adcnews بعنوان whois hosni mubarak?
» اسماء محفوظ قياديه سابقه فى (6ابريل) فى اول فيديو بعد خروجها من النيابه العسكريه.
» فيديو : المناظره بين صفحه (انا أسف ياريس) وبين (حركه 6 ابريل) على قناه المحور
»  الرئيس مبارك للتليفزيون: لن اسمح ان يعتدى على شبر واحد من ارض مصر .وجيشنا قادر على الرد